Szukanie zaawansowane

Nowości, promocje oraz aktualności prosto na Twój adres email. Zapisz się do newslettera.






 
 

 
 


 REALIZUJEMY zamówienia na modele zwierząt, roślin, grzybów, pomoce dydaktyczne wg własnego wzoru >>

REALIZUJEMY zamówienia
na preparaty mikroskopowe


REALIZUJEMY zamówienia
na FOTOTAPETY o tematyce przyrodniczej








Serwis używa cookies. Co to takiego?

Stosowane cookies (tzw. ciasteczka) są bezpieczne dla urządzenia Użytkownika. Są to niewielkie pliki tekstowe przechowujące informację o aktualnej zawartości koszyka, identyfikujące urządzenie podczas kolejnej sesji (anonimowo, w celach statystycznych), pozwalają zidentyfikować osobę zalogowaną, która świadomie nie wylogowała się, itp.
 Wykorzystujemy dwa typy plików cookies: 
- sesyjne: są przechowywane na urządzeniu do czasu zakończenia sesji przeglądarki internetowej, po czym są usuwane (np. w celu obsługi koszyka).
- trwałe: są przechowywane na urządzeniu i pozostają tam do momentu ich usunięcia przez Użytkownika (np. w celach statystycznych). Ustawienia urządzenia umożliwiają ograniczenie lub wyłączenie dostępu tych plików.


Chcę złożyć zamówienie, jaką drogą to zrobić?

Zamówienia można składać na trzy sposoby: przez sklep (tu aktualnie jesteś), mailem (sklep
@przyrodnicze.pl; biuro@przyrodnicze.pl) lub faxem (62  590 38 3962  590 38 39 )


Czy w celu złożenia zamówienia muszę się rejestrować w sklepie?

Nie, wystarczy w kolejnych krokach wpisać dane wysyłki.
Klienci zarejestrowani otrzymują rabat zależny od łącznej wielkości zamówień. Pierwszy rabat naliczany jest już od 200 zł (sumowana jest historia zamówień). Wartość jest sumowana także ze "starego" sklepu.  Naliczany jest od drugiego zamówienia (od następnego zamówienia po przekroczeniu kolejnego progu). Można zaoszczędzić nawet 7% wartości zamówienia.


Czy produkty z oferty są dostępne na magazynie?

Każdy produkt ma informację o dostępności (widoczny po otwarciu karty produktu). Jeśli jest oznaczony jako „dostępny” to znaczy, że jest u nas na magazynie. Inne formy dostępności oznaczają czas jaki potrzebujemy na "ściągnięcie" go z magazynu dystrybutora/producenta. Stany nie są aktualizowane automatycznie stąd, przy końcówkach zdarza się, że wpłynie więcej zamówień niż dostępnych jest produktów na magazynie. Zamówienia realizujemy wtedy wg kolejności ich złożenia (uwzględniając moment potwierdzenia i zaksięgowania wpłaty przy wyborze przedpłaty). Pozostałe osoby informujemy o braku i ewentualnym okresie oczekiwania.


Dlaczego kupując produkt „dostępny” otrzymała(e)m informację o jego braku?

Jeśli produktów na magazynie jest mniej niż zamówień, które aktualnie na niego wpłynęło może dojść do sytuacji, że mimo dostępności sprzedaż produktu nie będzie możliwa. Stany magazynowe nie są aktualizowane automatycznie.


Ile czasu musi upłynąć od momentu złożenia zamówienia do czasu jego otrzymania?

Maksymalny regulaminowy czas od momentu potwierdzenia lub opłacenia (przy wyborze przedpłaty) zamówienia to 4 dni robocze. Najczęściej jednak produkty dostępne wysyłane są od ręki, tzn w dniu złożenia zamówienia lub w dniu następnym. Do tego czasu należy doliczyć czas przesyłki: od 1 do 3 dni robocze zależnie od wybranej formy dostawy. Dla produktów o wydłużonym czasie oczekiwania należy doliczyć podany czas.


Dlaczego muszę potwierdzić zamówienie?

Potwierdzenie służy weryfikacji poprawności wprowadzonych danych. Brak potwierdzenia jest jednoznaczny z jego anulowaniem. Na potwierdzenie czekamy nie krócej niż 7 dni.


Czy kupując otrzymam fakturę?

Tak, wystarczy wypełnić odpowiednie pola formularza. W innym przypadku do każdego zamówienia dołączany jest paragon. Są to dokumenty przydatne przy ewentualnych zwrotach (paragon) lub reklamacjach. Są potwierdzeniem dokonania zakupu.


Czy możliwa jest odroczona płatność?

Tak, w przypadku zakupów na fakturę vat. Konieczny jest wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.


Złożyła(e)m dwa (lub więcej) zamówienia czy zostaną one wysłane jedną paczką?

Tak, jednak jeśli wpłynęły one w dłuższym odstępie czasu prosimy o przekazanie nam takiej informacji mailem lub telefonicznie, dokonamy wtedy scalenia. Jeśli po połączeniu wartość zamówienia przekroczy próg darmowej przesyłki, to koszt wysyłki nie zostanie doliczony do paczki.


Co zrobić jeśli produkt mi się nie podoba lub jest niezgodny z zamówieniem?

Każdy produkt zakupiony wysyłkowo można zwrócić w ciągu 14 dni nie podając uzasadnienia. W przypadku niezgodności prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu wyjaśnienia niezgodności i ustalenia dalszych kroków.
Nie przyjmujemy jednak przesyłek pobraniowych. W przypadku zwrotów wartość zamówienia zwracamy na podane konto.
W przypadku chęci wymiany na inny produkt, należy złożyć nowe zamówienie.


Jak mogę zapłacić za złożone zamówienie?

Istnieje możliwość wyboru czterech form płatności:
1) pobranie – u listonosza/kuriera
2) przedpłata – przelew z konta lub w urzędzie pocztowym
3) przedpłata – płatności on-line (w tym karta kredytowa)
4) raty bankowe (Żagiel) 


Czy widoczna cena, to cena brutto?

Tak, wszystkie podane sceny są cenami brutto. W koszyku widoczne są także koszty dostawy (także w postaci zsumowanej z towarem)


Czy mogę zrezygnować z zakupów po złożeniu zamówienia?

Tak, wystarczy go nie potwierdzić. Rezygnacja po potwierdzeniu zamówienia jest możliwa do chwili wysyłki zamówienia. Zamówienie wysłane Klient jest zobowiązany odebrać. Zawsze jednak przysługuje prawo zwrotu w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania.


Czy można zmienić zamówienie po jego złożeniu?

Tak, jest to możliwe do momentu jego wysyłki. Zmiany należy zgłosić mailowo lub telefonicznie.


Czy można zmienić adres doręczenia paczki po jej wysłaniu?

Tak, ale tylko w przypadku przesyłek kurierskich. W takich przypadkach prosimy o szybki kontakt.


Czy na fakturze może być inny adres niż do wysyłki?

Tak, należy wpisać oba adresy w odpowiednie pola formularza zamówienia.


Czy produkty z jednego zamówienia, mogą zostać umieszczone na kilku fakturach?

Tak, należy zaznaczyć to w rubryce „uwagi” lub skontaktować się z nami.


Jak opisać przelew w przypadku wybory przedpłaty?

W tytule przelewu najlepiej podać numer zamówienia (otrzymany w mailu z potwierdzeniem) lub nazwisko osoby zamawiającej. Nie jest wymagane wypisanie wszystkich zamówionych produktów.


Dwukrotnie opłaciła(e)m zamówienie. Co zrobić?

W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu zwrotu powstałej nadpłaty.


Jak zmienić liczbę zamówionego produktu?

W tym celu w koszyku przy punkcie należy wprowadzić nową liczbę i kliknąć w dowolne miejsce strony. Koszyk zostanie zaktualizowany automatycznie.


Czy jest możliwa wysyłka gratis?

Tak, przy przekroczeniu odpowiedniej wartości zamówienia.


Czy mogę podzielić zamówienie?

Tak, w przypadku zamówienia kilku produktów o różnym stanie dostępności można podzielić zamówienie. Za przesyłkę pierwszej paczki obowiązuje cena wg cennika wysyłki, za każdą następną paczkę 50% jej wartości. W przypadku wyboru przedpłaty należy skontaktować się w celu wyliczenia całkowitych kosztów zamówienia.
Nie ma możliwości podziału małych paczek w przypadku płatności on-line (chyba, że Klient dokona płatności za kolejne wysyłki).
W wyliczeniu darmowej wysyłki każda paczka jest liczona jak oddzielne zamówienie.


Czy istnieje możliwość zamówienia produktów spoza oferty?

Tak (także jeśli nie są to produkty związane z przyrodą, a chcemy je mieć w jednej przesyłce lub na jednym dokumencie zakupu), zapytanie należy skierować mailowo, w przypadku dostępności u dystrybutorów podamy koszty oraz czas dostawy.
Aktualnie współpracujemy z ponad 100 hurtowniami i producentami co umożliwia nam zaoferowanie szerokiej gamy produktów także spoza oferty.


Nie otrzymała(e)m maila z potwierdzaniem. Co zrobić?

Prosimy o kontakt. Czasem wiadomości przesyłane przez sklepy traktowane są jak spam, czasem także występują krótkie przerwy w działaniu serwerów pocztowych przez co wiadomości nie są doręczane do odbiorcy.


Wybrała(e)m PayU/przelewy24 jako sposób zapłaty. Konto, na które została przelana wpłata jest inne, niż te podane na stronie. Dlaczego?

Płatności on-line to pośrednik w zakresie usług finansowych. Wpłata przekazywana jest na ich konto, następnie trafia do nas. Udana transakcja jest jednoznaczna z uznaniem wpłaty za przyjętą w sklepie. Obok przelewów ekspresowych w mBank jest to najszybsza forma płatności.


Czy mogę wyznaczyć godzinę doręczenia paczki?

Niestety nie. Nie mamy możliwości narzucenia kurierowi godziny doręczenia paczki. Nie mamy także możliwości narzucenia obowiązkowego skontaktowania się z Odbiorcą. Zawsze jednak podajemy numer telefonu podany w zamówieniu.
Poza okresami świątecznymi kurierzy rozwożą paczki najczęściej w godzinach 10-16. Kurierzy Poczty Polskiej najczęściej jeżdżą dłużej.




INFORMACJE O PRZESYŁKACH KURIERSKICH GLS

1. Co zrobić żeby paczka dotarła bez problemów?
a) podaj szczegółowy, poprawny adres, pod którym w ciągu dnia przebywa osoba uprawniona do odbioru paczki - np. do pracy
b) miejsce doręczenia powinno być dostępne dla busów, którymi są dowożone paczki     -  drogi dostępne tylko dla samochodów terenowych, zamknięte ośrodki czy osiedla mogą skutecznie uniemożliwić doręczenie. Jeśli kurier nie będzie mógł dojechać, może poprosić o podjechanie lub wyjście do drogi.
c) podaj aktualny numer telefonu – najlepiej komórkowego, pod którym będziesz dostępny
d) w przypadku paczki za pobraniem, przygotuj odliczoną sumę pieniędzy.

2. Gdzie jest moja paczka?
Numer paczki otrzymasz od nadawcy – użyj jednego z poniższych kanałów informacyjnych:
a) internet: GLS Track & Trace
b) telefon stacjonarny - 804 262 262
c) telefon komórkowy - 46 814 82 2046 814 82 20

3. Doręczanie paczek
a) zasadą jest że kurier dokłada wszelkich starań żeby doręczyć paczki osobiście do Twoich rąk
b) kurier nie powinien wchodzić do mieszkania, pomieszczeń prywatnych ze względów szeroko rozumianego bezpieczeństwa. Paczkę odbieramy „w drzwiach”.
c) w przypadku Twojej nieobecności:
   - w skrzynce pocztowej lub drzwiach powinno znaleźć się awizo. Widoczny tam numer TrackID umożliwia uzyskanie informacji na stronie GLS - GLS Track & Trace
   - paczka może zostać pozostawiona u sąsiada. Musi to być jednak zawsze poprzedzone telefonem kuriera i Twoją zgodą
   - paczka bez usług dodatkowych (np. pobranie) może zostać doręczona do punktu Parcel Shop znajdującym się w pobliżu adresu dostawy, skąd będziesz mógł ją odebrać osobiście (szczegóły znajdziesz na awizo)
   - po 2 bezskutecznych próbach doręczenia paczka trafi do
filii GLS, gdzie będzie oczekiwała na odbiór przez 10 dni roboczych. Po tym terminie zostanie zwrócona do nadawcy. Istnieje możliwość doręczenia paczki po raz trzeci – wymaga to jednak skontaktowania się z nadawcą, aby zainicjował w GLS trzecią próbę dostawy.

4. Pora doręczenia
a) wysłana przez nadawcę paczka będzie doręczana w kolejnym dniu roboczym lub w sobotę, jeśli nadawca skorzystał z takiej opcji
b) jeśli nie została wykupiona usługa dodatkowa 10:00-Service lub 12:00-Service pora doręczenia zależy od trasy, którą musi obrać kurier, aby dostarczyć wszystkie paczki danego dnia. Oznacza to, że kurier może pojawić się u Ciebie w różnych godzinach – niestety najczęściej nie ma możliwości wyboru pory doręczenia. Jednak kurier dołoży wszelkich starań, by spełnić Twoje oczekiwania w tym zakresie.

5. Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem?
Z reguły kurier kontaktuje się z odbiorcami paczek przed ich doręczeniem, jednak nie ma takiego obowiązku.

6. Chcę sprawdzić zawartość paczki
a) jest to możliwe po potwierdzeniu przyjęcia podpisem na skanerze kuriera
b) kurier nie może wydać paczki, ani pozwolić na jej otwarcie przed podpisem i ew. uregulowaniem pobrania.
c) kurier na żądanie spisuje protokół szkody, który jest podstawą do złożenia reklamacji.

7. Jeśli paczka jest uszkodzona
a) zależnie od poziomu uszkodzenia podejmij decyzję o przyjęciu lub odmowie przyjęcia paczki
b) spisz niezwłocznie z kurierem Protokół Szkody
c) poinformuj nadawcę o powstałej szkodzie.

8. Czy mogę zmienić adres doręczenia po wysyłce?
a) zmiana adresu dostawy jest możliwa, należy wykonać ją przez biuro nadawcy. Nadawca wyśle odpowiednie zlecenie do GLS.
b) zmiana adresu może
spowodować opóźnienie w dostawie od 1-2 dni roboczych.

Masz inne pytanie? Napisz: sklep@przyrodnicze.pl
Ładowanie...