Jedz zielone

Dostępność: dostępny w ok. 5 dni roboczych

Nr produktu: 18817/az/2778

W sklepie dodano: 5 marca 2019

udostępnij

Cena: 39,9035,00

Do koszyka

Polecamy również

Życie na zielono Zdrowa dieta przez cały rok

Życie na zielono Zdrowa dieta przez cały rok

Zielone warzywa nie tylko fantastycznie wyglądają na talerzu

Cena: 26,3029,99 zł
EKO Kuchnia

EKO Kuchnia

Jedz naturalnie

Cena: 31,0034,99 zł
Roślinne koktajle

Roślinne koktajle

100 pomysłów na smaczne i kolorowe koktajle

Cena: 59,0069,95 zł
Jedz zielone

Autorka: Hanna Stolińska-Fiedorowicz

Pyszne przepisy dla warzywnych niejadków.

Niewiele osób wynosi z domu rodzinnego prawidłowe nawyki żywieniowe, gdzie podstawę naszej piramidy pokarmowej stanowią warzywa i owoce. Często traktujemy je jako niesmaczny dodatek do dań na widok którego wiele osób, a zwłaszcza dzieci, ma „alergię”. Jedzenie warzyw kojarzymy też zwykle z dietami odchudzającymi, ale ich dobroczynne działanie na cały organizm ma dużo większe „pole rażenia”. Substancje w nich zawarte odżywiają nasze ciało, wzmacniają odporność, zapobiegają i chronią w sposób naturalny przed wieloma chorobami, a nawet leczą. I tak likopen w pomidorach poprawia odporność i redukuje stan zapalny. Warzywa zawierające skrobię chronią przed rakiem przewodu pokarmowego. Jedzenie roślin z rodziny krzyżowych - brokułów, brukselki, kalafiora czy rzeżuchy, chroni nie tylko przed nowotworami, ale również ma pozytywny wpływ na mózg, wzrok, łagodzi alergiczne zapalenie dróg oddechowych. Pomagają one przy cukrzycy typu 2, a nawet są przydatne w leczeniu autyzmu. Dzięki warzywom w naszej diecie zmniejszamy ryzyko rozwoju chorób serca, udaru oraz nadciśnienia tętniczego.

Hanna Stolińska-Fiedorowicz obala mity o zielonych warzywach i udowadnia, że mogą na stałe zagościć w naszym menu jako smaczne i niecodzienne dania. Z książki dowiemy się jakie warzywa spożywać w poszczególnych miesiącach roku. Jak je przechowywać i przygotowywać, by wydobyć jak najwięcej z ich zdrowotnego potencjału. Autorka pokazuje również, w jaki sposób wprowadzić je do swojej diety w celu poprawy samopoczucia oraz zapobiegania poważniejszym dolegliwościom w przyszłości. Ostrzega również, kiedy spożywanie niektórych roślin może osłabiać lub wzmacniać działanie przyjmowanych przez nas leków.

Paula Kraśniewska w blisko 90 przepisach pokazuje, że zielone warzywa i przyprawy mogą przybrać postać smakowitych i sycących dań. Przełamuje stereotypy związane z ich właściwościami, smakiem i wyniesionym z domu rodzinnego sposobem przyrządzania.

Rok wydania

2019

Wydawnictwo:

M

Liczba stron:

256

Format:

16,5x22 cm

ISBN:

978-83-8021-220-6

Oprawa:

broszurowa

 
 
Ładowanie...